SLIDE1

26 Ocak 2016 Salı

Çerez Tadında Bir Dizi: Sassy Go Go!


Ve şimdi şeker tadında bir dizi geliyooor,tam da doğum günümde ilk bölümü yayınlanan Sassy Go Go! Oyuncular ayrı bir güzel,konu ayrı bir güzel. Esas kızımız Kang Yeon Doo'yu APINK grubundan tanıdığımız Jung Eun-Ji canlandırıyor. Yakışıklı oğlan başrolümüz Kim Yeol karakterini ise Kim Won Geun canlandırıyor. Diğer oyuncular, Chae Soo-bin, Vixx grubundan tanıdığımız N (Cha Hakyeon),Ji-soo,Kim Ji-seok,Park Hae-mi. Kalabalık bir cast olduğunu söyleyebilirim.Dizi de iki tane kulüp var,biri amigo takımı olup,okulun biricikleri ve ilk beş yüzdeler Baek Ho,diğeri ise sokak dansı grubu olup,okulun sonuncuları ve yüz karalarından oluşan Real King. Rüşvetçi bir müdireleri var ki hiç sormayın,o kadına acayip gıcık oldum. Sosyete veliler derseniz çatlaklar grubu. Benim asıl hoşuma giden başrollerin yakınlaşmalarıydı. Maşallah kızımız hep çocuğumuzun üstüne düştü durdu :) Hele ki çocuğun "Hana,dul,set." diye saya saya konuşması beni bitirdi. Ve bir insanın gülüşü bu kadar mı tatlı oluuur? Amigo hocalarına da o kadar güldüm ki. Soo Ah karakterini hem sevdim hem sövdüm. Bana The Heirs'teki Yoo Rachel karakterini hatırlattı. Ama Yoo Rachel benim en sevdiğim karakterdi ve ben de kötü karakterleri sevme huyu olduğu için oldukça sevdim bu karakteri. Özellikle Hakyeon'a bayıldım. Vixx grubunu zaten severim,oyunculuğunu da görmüş oldum. İkinci çocuk yani Kim Yeol'un arkadaşına oldukça üzüldüm. Bu karakter babasından şiddet görüyor. İzlerken oldukça nefret edeceksiniz babasından. Bu dizi daha çok sınav baskısını anlatıyor. Öğrenciler aralıksız ders çalışıyor ve eğlenmeye vakit yok. Şimdi mutlu olmanın önemini anlatan bir dizi. Öğrenci psikolojisine değiniyor. Gruptaki diğer üyelerle beraber öğretmenlere de bayıldım. Gülmekten yerlere yattığım bir diziydi ve aynı casti başka bir dizide de görmek çok isterim. Dizimiz 12 bölümlük çerez tadında bir dizi. Şimdi giflere ve repliklere geçeliiim :)


 Bunlar öldürdü beni :)








 Öğretmenleri için yaptıkları da oldukça fedakarcaydı.



 Bu sahneyi nefeslerinizi tutarak izleyeceksiniz :)




Resimler ve gifler bana ait değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder