SLIDE1

29 Ocak 2016 Cuma

Essence Soft Touch Mousse Köpük Fondöten

Sizlere yeni favorim olan köpük fondöteni tanıtacağım. Essence,zaten severek takip ettiğim bir marka. Ürünlerini sıklıkla alıyorum. Bu fondöteni denemek istedim ve bana uygun olan rengini aldım. Gemelde likit fondöten tercih ettiğim için yapısı ilk başta tuhaf geldi. Ne ile uygulasam diye düşünürken makyaj süngerimi batırdım ve pıt pıt hareketlerle fondöteni yüzüme yedirdim. Ve kalıcılığı olsun,yapısı olsun beni kendine hayran bıraktı. Neden önceden keşfetmedim dediğim ürünlerden oldu kendisi. Özelliklerini sayarsak;
  • Kalıcılığı yüksek.
  • Oldukça mat bir ürün. Yağlı ciltler için uygun,parlama yapmıyor.
  • Yüzünüz de ağırlık yapmıyor. Kalın yapılı bir fondöten değil yani.
  • Uygulaması çok kolay. İnce yapılı olduğu için direk ciltle bütünleşiyor, pratik bir ürün. 
  • Makyaj süngeri ve fondöten fırçası yardımıyla yüzünüze uygulayabilirsiniz.
  • Kapatıcılığı yüksek bir ürün. Bu özelliğinden dolayı tam puan aldı.
Benimkinin rengi 02 Matt Beige. 

Köpük fondötenin görünüşü bu şekilde,yapısı da oldukça yumuşak ve 
ince.

Kapatıcılığını buradan görebilirsiniz. Oldukça kapatıcı bir ürün ve en çok bu özelliğini sevdim.

Fiyatı 14 TL indirim zamanlarında 7 TL'ye düşüyor. Fakat ben o zaman indirimi kaçırmıştım bu yüzden orjinal fiyatıyla almak zorunda kaldım. Hem uygun hem de pratik bir ürün olması da en büyük artılarından. Ve bu fiyata bu kapatıcılık da olmuş. Essence ürünlerini almaya kesinlikle devam edeceğim. Özellikle bu köpük fondöteni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder