SLIDE1

20 Şubat 2016 Cumartesi

NYC Individual Eyes 946 Brown Eyes Far Paleti

Merhabaa! 2-3 gündür yazı paylaşamıyordum çünkü dersler tam gaz başladı,bir de üstüne tören işi çıkınca provalar derken iple çektiğim hafta sonu sonunda geldi. Bugün bir süredir araştırdığım NYC'nin Individual Eyes adlı paletini Watsons'a girdiğimde fark ettim ve hemen bir tane kaptım. Haftalığım hiç kalmamıştı çünkü bu doğacak kardeşim için bir miktar para ayırıp kıyafet aldım. Ve hiç de pişman değilim bazen ufak tefek fedakarlıklar yapmak lazım :) Ama canım annem sağolsun bugün bu paleti bana aldı. Genelde harçlığım dışında para istemeyi pek sevmiyorum ama mutlu olmadım değil. Lafı uzatmadan paletin tanıtımına geçiyorum.
 NYC ürünleri ile birkaç aydır tanışıyoruz yani daha yeni yeni keşfettiğim bir marka.Paletin boyutu küçük ve çantaya at denilen boyutta :) İçerisinde 4 adet simli far,bir adet aydınlatıcı,far bazı,jel eyeliner ve bir adet çift taraflı aplikatör bulunuyor. Bir taşla dört kuş vurmak gibi bir şey oldu bu paleti aldığımda. Ve jel eyelineri görünce çok mutlu oldum çünkü benim baktığım palette yoktu. Benim aldığım palet kahverengi gözlüler için,ben de ela gözlüyüm yani renkler gayet uyacaktır. Zaten normalde de sürekli olarak far süren biri değilim,sürersem de ten rengi ve kahverengi farlar tercih ediyorum. Ve genelde pigmentasyonu düşük ürünler tercih ediyorum. Aynı bu palet gibi. Bazsız hallerinin pigmentasyonu düşük. Baz ile birlikte daha da belirginleşiyorlar. NYC sağolsun paletin arkasına örnek göz makyajı da koymayı unutmamış. Ve farların nereye sürülmesi gerektiği de yazıyor. Bence makyaja yeni başlayanlar için çok ideal bir palet olmuş. Hatta bu da bana uygun fiyatlı makyaj ürünleri yazısı yazmaya itti. Ek ürünlere gelirsek,aydınlatıcı simli ve oldukça hoş. Eyeliner gayet siyah ve kalıcılığı yüksek. Far bazına gelirsek eğer yağlı bir göz kapağına sahipseniz sorun yaratabilir. Onun haricinde bir sorun yok. Bu arada farların tozutmadığını da söylemeden geçemeyeceğim. Ama dediğim gibi ben oldukça pratik ve başarılı buldum. Genç kızlar için uygun olacaktır.

Renklerine ve pigmentasyonlarına bakalım.

Bazsız hali bu şekilde. Dediğim gibi pigmentasyonları oldukça düşük.

En üstteki far bütün göz kapağına,soldaki far katlanma bölgesine,sağdaki far gözün dış kısmına ve en alttaki far da göz pınarlarına sürülüyor. Bu şekilde anlatmaları çok hoş olmuş bence.
Paletin içinin görünümü bu şekilde.

Bu da hangi farı nereye uygulamanız gerektiğini gösteren örnek. Bence çok kullanışlı olmuş.


Paletin kullanım ömrü 24 ay. Fiyatı da 12 TL. Uygun fiyatlı ve pigmentasyonu az doğal bir palet arıyorsanız önerim budur. Bu paleti ve NYC'nin bütün ürünlerini Watsons'larda bulabilirsiniz. Sevgiyle kalın..



5 yorum:

  1. Hazır Watsons'da indirim varken, bi tane kapmalı :)

    YanıtlaSil
  2. bilgilendirici :) teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Şu anda da bulunuyor mu acaba watsons da??

    YanıtlaSil
  4. çok güzel gözüküyor :)

    YanıtlaSil