SLIDE1

16 Şubat 2016 Salı

Pastel Spring Blush On Allık

Merhabaa! Bugün sizlere aldığım günden beri kullandığım ve oldukça memnun kaldığım Pastel'in 12 numaralı Spring Blush On allığını anlatacağım. Almaya gittiğimde iki rengi vardı biri pembe biri de şeftali tonu yani 15 numara. Ben de zaten şeftali tonu bir allık almayı planlıyordum bu yüzden kaptığım gibi kasaya uçtum. Okulda da kullandım ve çok tatlı bir renk veriyor,kesinlikle çok hafif,belli bile olmuyor. Çok doğal duruyor. Kalıcılığına gelirsek,kalıcılık konusunda sınıfta kaldı fakat gerek rengi olsun,gerek içindeki ufak ışıltılar olsun çok tatlı bir allık. Yanaklarım normalde de kızardığı için pek allık arayışına girmezdim ama bu allık tekrardan alınacaklar listeme girdi. Şimdi artılarını ve eksilerini listeleyelim.

Artıları:

  • Verdiği renk çok hafif ve doğal duruyor.
  • İçerisinde ufak ışıltılar bulunuyor ve bunlar yanaklarınıza aydınlık katıyor.
  • Sizi rahatsız etmeyecek,pudra gibi bir kokusu var. Benim çok hoşuma gitti.
  • Boyutu küçük,çantana at çık :)


Eksileri:

  • Kalıcılığı iyi değil. Uzun süreli bir kalıcılığı yok. En büyük eksisi de bu olsa gerek.
  • Tam olarak dağılmıyor,dağıtması çok zor.

Fiyatına gelirsek,çok makul bir fiyatı var. Kendileri 10,90 TL olurlar. Ve indirimler de bu düşüyor,siz düşünün artık. Özellikle tam bir öğrenci allığı hem hafif hem de hesaplı. Ben bu ürünü seve seve öneriyorum ve yine de aşırı kalıcılık isteyenleri de uyarıyorum. Fiyatına bakmadan önce özelliklerine bakın,belki sevmeyebilirsiniz. Hoşçakalın!
 Rengini de buradan görebilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder