SLIDE1

4 Şubat 2016 Perşembe

Pure Beauty CC Cream

Size bayılarak kullandığım ve oldukça memnun olduğum bir üründen bahsedeceğim bugün. Bu CC krem hakkında iyi şeyler duyuyordum ve denemeyi çok istiyorum. En sonunda bir Watsons mağazasından satın aldım. Ve tek kelimeyle b-a-y-ı-l-d-ı-m! Çok hafif bir ürün ve kesinlikle yağlı bir his bırakmıyor yüzünüzde. Uygulaması oldukça kolay. Fırça veya makyaj süngeri kullanmadan direk elinizle yüzünüze yedirebilirsiniz. Özelliklerine bakalım.

  • İki rengi var, Ivory ve Natural. Açık tenliler Ivory rengini tercih ederken,biraz daha koyu tenli olanlar Natural rengini tercih edebilirler.
  • Paraben,Lanolin ve Alkol içermez.
  • 40 ml'lik bir ürün. Ben yaklaşık 3-4 aydır kullanıyorum. Uzun süre giden bir ürün.
  • Ürünü ilk uyguladığınızda rengi biraz açık gelebilir fakat telaşlanmaya gerek yok,çünkü ürün  yapısı gereği birkaç dakika içinde yüzünüzün rengini alıyor. Bu da büyük bir avantaj.
  • Yüzünüzdeki birtakım kızarıklıkları kapatmada başarılı. Orta derecede bir kapatıcılığa sahip. Bana kalırsa fondöten görevi görmüyor. Daha doğal bir ürün.
  • Cilt rengini düzenliyor,nemlendiriyor ve dediğim gibi kapatıcılık sağlıyor.
  • Hoş ve fresh bir kokusu var. Kesinlikle rahatsız edici değil. Çok hafif bir koku.
  • İçinde küçük küçük simler var ve güneş vurduğunda yüzünüz simli duruyor. Tek eksisi bu olsa gerek.
  • SPF30 koruma faktörlü. Sizi güneşin zararlı ışınlarından koruyor.
  • Ve son olarak yüzünüzün rengini gözle görülür bir şekilde eşitliyor ve yüzünüzdeki lekeleri azaltıyor. İyileştirici bir özelliği var.
Şimdi ürünün ambalajına ve kapatıcılığına bakalım:




Fiyatına gelirsek ben 29,90 gibi bir fiyata almıştım ama bu geçen yarı fiyatına düşmüştü ve içim acıdı. Kesinlikle önerdiğim bir ürün,bir şans verin. Hoşçakalın..

2 yorum:

  1. Yıllardır kullanıyorum tek dezavantajı biraz simli bir yapısının olması ama vazgeçilmezimdir kendisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen,katılıyorum. Simli bir yapısı olsa bile kullanmaktan vazgeçemiyorsunuz :)

      Sil