SLIDE1

24 Şubat 2016 Çarşamba

Rituel De Beaute Ürünleri

Herkese merhabaaa! Bugün okuldan geldiğimde bir kargoyla karşılaştım ve gönderilen paketi açınca Rituel De Beaute markasının ürünleri olduğunu gördüm. Açıkçası çok sevindim çünkü içerisinden çıkan ürünler gerçekten çok işime yarayacak ürünlerdi. Okul ve yorucu provalar sonrası bu paket kaymak gibi oldu valla :)


Öncelikle Rituel De Beaute markası hakkında bilgi vermek istiyorum. Rituel De Beaute Almanya,Güney Kore ve Japonya'da üretilen ürünler barındıran bir kozmetik markası. Bütün ürünler dermatologlar tarafından test edilip,kesinlikle hayvanlar üzerinde deneyler yapmayan bir marka. Ve ürünleri de gerçekten kaliteli. Özellikle siyah noktalar için burun bantlarını duymuştum,oldukça beğenilmişti. Ve bu ürünleri de deneyip yorumlamayı düşünüyorum. Şimdi ürünlere gelelim.

Özel Günler İçin Isıtıcı Bant

Siz de özel günlerinizi ağrılı geçirenlerdenseniz bu bantlar tam size göre. Paketten bu bantların çıktığını görünce acayip mutlu oldum çünkü ağrılı geçen günler kabusum. Japonya'dan ithal olan ve dermatologlar tarafından onaylanan bu ürün tek kullanımlıktır. Bana gönderilen paketin içerisinde 2 adet bant bulunuyor.

Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı

Burnumun üstünde siyah noktalar var ve bunlar beni rahatsız ediyor. Bu burun bandlarını önceden bloggerler tarafından okumuş ve olumlu bir ürün olduğunu öğrenmiştim. İşe yarıyormuş. Daha denemedim ama deneyince sizlerle paylaşacağım. Bu burun bantlarını Bim Marketlerde de bulabilirsiniz.

Topuk Çatlağı ve Nasır Gidermeye Yardımcı Stik

Özellikle kış aylarında oluşan topuk çatlakları başa bela. Annem için bu ürün çok yararlı olacak çünkü kendisi topuk çatlaklarıyla az uğraşmıyor. Sürekli vazelin sürmek yerine artık bu sticki kullanır :)

Nefes Almaya Yardımcı Burun Bandı

Ürünlerin arasında en çok buna sevindim çünkü benim burnum tıkandığı zaman kafayı yiyorum. Zaten burun açıcı spreyi kullanmayı hiç sevmem,uzun süredir bu burun bantlarından edinmeyi düşünüyor ve sürekli unutuyordum. Paketin içinden çıkınca derin bir oh çektim. Tabi bu numunelik bir ürün içerisinde 2 adet bulunuyor. Eğer memnun kalırsam almayı düşünüyorum.



Rituel De Beaute ürünleri sadece Eczane.com.tr adresinde satılıyor. Rituel De Beaute'nin ürünleri hakkında bilgi almak için buraya tıklayın. Rituel De Beaute ürünlerini online satın almak için buraya tıklayın. Ayrıca kanalımızın ilk videosu olan "Uygun Fiyatlı Makyaj Ürünleri" videosunu izlemek için buraya tıklayın. Hoşçakalın :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder