SLIDE1

6 Mart 2016 Pazar

Max Factor Color Collections Ruj

Herkese merhaba! Uzun bir süredir yazamadığımın farkındayım ama gerçekten bu iki hafta oldukça yoğundu. O kadar çok şey yaşadım ki,provalardan tutun derslerin yoğunlaşmasına kadar. Tabi istisnai durumlar da oldu :) Her neyse,bu hafta kendi kendime hiçbir şekilde kozmetik ürünlerine saldırmayacağım konusunda söz vermiştim ama Max Factor'un indirimli rujlarını görünce direk elim gitti. 39,90'dan 9,90'a düşen ve Max Factor gibi bir markanın ürünü olunca elinizde olmadan kendinizi kasada buluyorsunuz. Kasadaki kuyrukta cabası. Elime Sunbronze adlı ruju almıştım ancak kasada şeftali tonlarında bir renk görünce direk onu aldım. Rengin adı 21 Pearl Orange. Çok soft ve tatlı bir rengi var,çok sevdim. Dudakta duruşu da oldukça hoş. Çok sürünce daha cırtlak bir renk çıkıyor ama hafifçe uygulayınca o doğallığı elde ediyorsunuz. Siyah bir ambalajı var ve bence oldukça şık. Şimdi rujun ambalajına,rengine ve duruşuna resimler yardımıyla göz atalım :)

 Ambalajı bu.

 Rengin adı 21 Pearl Orange.

 Şeftali ve turuncu tonlarda bir renge sahip.

 Dudakta duruşu da bu şekilde. Işıktan dolayı rengi fazla yansıtamamış. Duruşu gayet doğal.



Normal fiyatı 39,90 fakat canım Watsons 9,90'a indirmiş. İndirim bitmeden ne kadar renk varsa hepsini stoklayın derim. Artık günlük makyajımdan eksik etmeyeceğim ruju buldum :) Hoşçakalıııın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder