SLIDE1

12 Haziran 2017 Pazartesi

Haftanın En'leri 3!

Selaaaam, uzun zamandır Haftanın En'leri yapmıyorum ve bugün de pazartesi olduğu için yapma ihtiyacı hissettim. Bu ay ve geçen ay izlediğim,okuduğum,gördüğüm "en'leri" sizlerle paylaşmak istiyorum. İyi okumalar!

Haftanın En Güzel Şarkısı; Luis Fonsi, Daddy Yankee - Despacito ft. Justin Bieber

Bu hafta hatta bu ay en çok dinlediğim ve deli gibi dans ettiğim şarkı budur. Kesinlikle mükemmel ötesi bir şarkı!


Haftanın En Güzel Kitabı; Operadaki Hayalet

operadaki hayalet kitap ile ilgili görsel sonucu Kendisi en sevdiğim kitap olma özelliğini taşıyor. Dramın,müzikalin ve tutkulu bir aşkın ilginç bir dille anlatıldığı bir kitap. Okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.


Haftanın En Güzel Dizisi; 13 Reasons Why13 reasons why ile ilgili görsel sonucu13 reasons why ile ilgili görsel sonucu

Sen nasıl bir diziydin ya? Bir solukta izlenebilecek mükemmel bir dizi. İntihar eden ve ardındaa 13 gizemli kaset bırakan bir kızın yaşadıkları anlatılıyor. Her kasette başka bir çocuk ve Hannah Baker'e yaptıkları anlatılıyor.


Haftanın En Güzel Filmi; Cesaretin Var Mı Aşka

cesaretin varmı aşka ile ilgili görsel sonucu Bu filmi yıllardır görüyordum ama bir türlü izlememiştim. İzlediğimde ne kadar salakmışım diye düşündüm. Çocuksu ve cesur bir aşkı anlatıyor bu film. Oyuncuların gerçek hayatta birlikte olması ve hatta çocuklarının olması resmen mutluluk sebebi. İzleyin,izlettirin!

Haftanın En İyi Oyuncusu; Emmy Rossum

Emmy Rossum ile ilgili görsel sonucu Hepimiz onu Fiona Gallagher karakterine hayat verirken gördük. Ve başarılı bir oyuncu olduğunu kabul etmeliyiz. Canlandırdığı karakteri başka bir oyuncu canlandıramazdı bence. O yüzden bu haftanın en'i sensin Emmy :)


Haftanın En Başarılı Grubu; Hey Violet

hey violet ile ilgili görsel sonucu


Son zamanlarda bu gruba takmış durumdayım. Çok güzel bir tarzları ve şarkıları var. Şarkılarının anlamları da melodileri kadar güzel. En ünlü şarkıları olan Guys My Age şarkısını yazının sonuna koyacağım. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, mutlu kalın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder